donderdag 15 maart 2012

Het eerste werkstuk ...

Bevallingsverlof en de inspirerende blog van haar zorgden ervoor dat ik aan ons mama zo'n anderhalf jaar geleden vroeg of ik haar naaimachine eens mocht lenen. Na wat prutsen en proberen op oude t-shirts en hemden, schreef ik me in voor een naaicursus van een vijftal lesjes. Recht leren stikken was het doel, maar gelukkig werd daar ook een werkstuk aan verbonden: een keukenschort.

Met een Ikea-stofke en vol goede moed ging in aan de slag ... gelukkig met hulp en uitleg van onze lerares. En dan kwam ik tot dit resultaat:




De schort is al veel gebruikt, al zouden de kookkunsten ook een oppepper kunnen gebruiken. ;)
Maar daarmee was de start gegeven ... en sindsdien zijn er toch al redelijk wat werkstukjes van onder de machine gerold. Hier ligt trouwens nog een hele lijst van projecten te wachten, nu is 't alleen nog een kwestie van voldoende tijd vinden om ze te realiseren! Waarschijnlijk een gekend probleem ... :)



* Voor diegenen die zich afvragen "Dat gras ziet zo wit?": we hebben net kalk gestrooid! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten