zondag 15 april 2012

Van Katoen fotografie

Ook ik was uiteraard op hét event! Een schitterende dag, ontzettend veel volk en gezelligheid.

Ik volgde de workshop fotografie bij deze twee schitterende dames. Ja, ja, die ene van "allemaal rokjes". Bewijs dat ik er was, wordt ook hier geleverd.

Een paar van de oefen-foto's tijdens de workshop:

















Een tijdje geleden postte ik deze foto bij het kabouterkleedje dat ik voor Joske had gemaakt. Na de workshop heb ik er dit van gemaakt:




Al een vooruitgang, maar het blijft nog oefenen, oefenen, oefenen! Met de tips van de dames, zijn we in ieder geval goed op weg gezet! En 't was pakken leuker dan in je eentje een handleiding doornemen ...

Dames van Van Katoen: nog eens van harte gefeliciteerd voor jullie prachtprestatie!

6 opmerkingen:

  1. Lollig fotootje. Nu nog wat meer belichten en het komt in orde. (Diafragma wat meer openzetten misschien... )
    Merci om er te zijn gisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor de tip! Hier op deze computer zien al de foto's er eigenlijk een stuk donkerder uit ...

      Verwijderen
  2. Leuke foto's zijn dit! Zo jammer dat ik die workshop niet kon volgen, ik zou er ook deugd van gehad hebben alleszins.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 't Was leuk en de moeite! Maar 't was voor mij ook moeilijk kiezen tussen al die leuke dingen ...

      Verwijderen
  3. Aha! Was jij diegene die eerst DE appel foto niet wou tonen aan de 'jury' die het dan uiteindelijk toch een schone foto vond? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen